Комплект за брада на Balea


Здравейте! Казвам се Тихомир и съм приятел с авторката на блога Еда. Преди 4 месеца се реших да си пусна брада, защото винаги съм се чудел как ще изглеждам и какво е чувството да имаш брада на над 1 месец. 4 месеца по-късно реших да направя ревю на продуктите, които съм използвал за нейното поддържане.
Комплект за брада Balea

1. Шампоан за брада 150 ml – доволен съм от този продукт. Прави добра пяна, мирише свежо и може да се ползва дълго време. Почиства идеално и нямам търпение да го използвам след дългите летни дни, защото по време на ежедневието брадата се замърсява доста. След употреба брадата се усеща много мека и чиста.
2. Олио за брада 50 ml  ̶  олиото мирише уникално. Подхранва кожата и омекотява брадата. Няколко капки са достатъчни за грижата на цялата брада. До някаква степен оформя брадата при прилагане. Малко омазнява и трябва време да попие.
3. Помада 2в1 100 ml – помадата оформя добре. След нейната употреба брадата не стърчи. Нужно е хубаво разнасяне, защото понякога оставя мазни следи. Предимство е, че може да се използва и за косата, но аз съм я пробвал само на брадата ми. Има лека приятна миризма. Препоръчвам хубаво измиване на брадата накрая на деня, защото остава мазна.

4. Балсам за брада Brisk – много съм разочарован от този продукт. Мирише ужасно, на розмарин или на някакви подобни билки. Омазнява изключително много и оформя по зле от помадата на Balea. При прилагане доста често се натъквах на мазни парченца, които са много трудни за разнасяне.

0 коментара:

Публикуване на коментар

My Instagram