Douglas HOME SPA Seathalasso

Здравейте, знам, че отсъствах и не бях много активна в блога доста дълго време, но пък се завръщам с пълна сила и нови идеи за публикации, така че очаквайте всичко! Вече ще има редовно публикации.♡


Днес ще ви представя комплекта /сет/ Home Spa Seathalasso на марката Douglas, който използвам вече известно време. Тази колекция е с морски водорасли и всички четири продукта ухаят много свежо, някак си морско. Ето и какво съдържа той и как се представиха продуктите от тази колекция:



1. Освежаваща душ пяна 200 ml
Този продукт много ме впечатли. Обичам душ геловете под формата на пяна и със сигурност мога да ви кажа, че енергизира. Излиза доста гъста пяна, която се разпенва още повече при разнасяне. Пяната не изсушава кожата ви, а плътната консистенция ви оставя с чувството на дълбоко почистване. Напомня ми на море, плаж и пясък.

2. Почистващ ексфолиант от соли 100 g

Този скраб за тяло ми стана любимец. Понеже солните частиците са по-финни от захарните, усетих едно щадящо кожата и нежно ексфолиране. Мисля, че е страхотен продукт, особено за лятото, когато се нуждаем от често премахване на мъртвите клетки на кожата. Досега не бях имала ексфолиант със соли, но този ми остави хубаво впечатление и мисля пак да си взема такъв на базата на соли.

3. Крем за ръце 75 ml 
Този продукт също е с гъста консистенция. Действително хидратира в дълбочина и затова не бих го препоръчала за този сезон, но за студените месеци е страшно подходящ. Друго негово качество е да успокоява /напукани/ ръце. Действието и миризмата са дълготрайни, а продуктът лесно попива и не оставя неприятен филм на повърхността на кожата- същото важи и за крема за тяло.

4. Крем за тяло 75 ml
Действително освежаващ продукт, който с този екстракт от водорасли реминерализира, благодарение на минералните съставки, които се крият в него. Кожата ми се напуква и става много суха след /горещи/ душове и този крем много добре се грижи за омекотяването и овлажняването на тези зони, които лесно се изсушават. Много бързо го изхабих, а въобще не исках да свърша. Смятам да си го закупя отново.

0 коментара:

Публикуване на коментар

My Instagram