Какво получих за Коледа


Направих такава публикация, защото беше пожелано и понеже сметнах, че ще бъде интересно да споделя какво ми беше подарено на този празник. Харесвам такъв тип видеа и се надявам, че макар и написано, а не във формата на клип, темата отново ще бъде интригуваща. Благодарна съм за всяко едно нещо, което получих - малко или голямо и този пост не е за да се похваля, а единтвено заради двете причини, които посочих горе. ఌ



 Естествено, получих всякакви видове сладко,😅. Една коледна кутия с формата на елхичка, пълна с лакомства и куп други вкусотии, които обаче вече изядох. Едно женско шоколадово мече на Lindt, което пристигна до мен леко натрошено и със загубена форма.







Кутия с около 11-12 маски за лице, на които мисля да не правя ревю, тъй като са на немска марка и не могат да бъдат открити в България. Повечето са за кожа с несъвършенства + лепенки срещу пъпки, които се оказа, че много помагат  и смятам да ги включа в следващ пост понеже има подобни на българския пазар. На снимката може да видите и лосион на Giorgio Armani и парфюмен тестер от серията Si.




Гъба за нанасяне на грим от Джъмбо. Лак Wow на Golden Rose номер 85. Една страхона спирала за очи Mega Volume Miss Manga Punky на L'Oreal. Лосион за тяло Winterberry&Shea от Avon с блестящи частици. 2 в 1 душ гел и шампоан с лавандула на Refan. Крем за лице Revitalising Harmony на Avon от серията Planet Spa.







Едно панерче, което може да се използва за различни неща и за което вече съм намерила употреба - сложила съм няколко козметични неща вътре. Мисля, че е отново от Джъмбо. Една изключително симпатична чашка, която ми е подарена, за да си я взема в Германия, защото смятам да уча там след като завърша гимназия. Идеята е да ми напомня за дома.



Парфюми, на които обезателно ще включа в ревю. Единият е Delicious Red на  Donna Karan New York. Следващият е Absolute от Avon и последното е комплект от 30 мл и лосион 100 мл Ma Vie Pour Femme на Hugo Boss. Подарък от самият магазин, откъдето е закупен комплект, е една висулка Swarovski.




Един органайзер от Германия (на немски) със съвети за здравословен живот и гривна Christina Aguilera (предполатам от неръждаема стомана) в цвят розово злато.



Няколко фигурки. Едно еленче в мини чантичка, къщичка, която има копче и осветява в бяло и един свещник😍.






Ужасно мек пуловер от LC Waikiki и шал, тип одеало от New Yorker (отдавна исках такъв и някои се е вслушал в желанията ми😊).

0 коментара:

Публикуване на коментар

My Instagram