Вечни любимци



Днес ще ви споделя няколко продукта, които обожавам и си купувам за 2-3 път и ще продължавам да си купувам. Неща, които силно препоръчвам.

Подготвящ и фиксиращ спрей Mark. на Avon за дълготраен грим
Фиксиращият спрей ми е Go-to за всеки ден. Още от първия ден на използването му може да забележите, че гримът/визията издържа с часове по-дълго.  А новата формула на този спрей позволява и да впръскате преди и след гримиране, като играе ролята и на подготвяща база. Нанася се много лесно като се впръсква 2-4 пъти върху лицето. Една опаковка може да използвате адски много време-около година.


Фон дьо тен Affinitone на Maybelline 
Не съм кой знае какво beauty гуру, но този фон дьо тен попада в моята категория любимци. Има няколко причини: 1. Със средна покривност е, нито много лек, нито прекалено тежък. 2. Покрива добре несъвършенствата. 3. Подходящ е за всички типове кожа.  4. Обогатен е с арганово масло и витамин Е. 5. Нанасяйки го не получавате визия, все едно сте си сложили маска на лицето. 6. Не се оксидира, тоест в момента, в който го изкарате от тубичката цветът му не потъмнява и не се променя, както се получава с много други фон дьо тени. Те при контакт с кислорода във въздуха потъмняват.  7. Цената му е супер достъпна и често продуктът е на намаление.
Не е с чудни съставки - няма алкохол, но има силикони. Внимавайте, има серия от същия фон дьо тен, само че се казва Affinimat и е за мазна кожа. Аз съм с мазна кожа и съм го изпробвала. Много изсушава лицето, има страшно много алкохол и даже доста си мирише.

Спирала I❤Extreme на Essence
Тази спирала ми е любимец, защото придава на миглите както плътност, така и дължина. Не слепва миглите, а напротив- разделя ги. Със силиконова четчица е и може да направи очите ви да изпъкнат. Тя е един страхотен избор! Като цяло немската марка Essence произвеждат изключително качествени и достъпни спирали. Не изсъхва бързо, ползвам я докато не изтече срокът й на годност.

Спирала Miss Manga Punky на L'Oreal
Следва още една спирала, която също е уникална. Тя придава видим обем. Нейната четка също е силиконова и лесна за използване. На пръв поглед четчицата изглежда странно и различно от това, което сте виждали досега, но точно това прави спиралата толкова добра. Имам само една забележка към спиралата и това е, че е склонна понякога да слепва миглите. Трябва много внимателно да се подхожда с нея, даже ако трябва да се премахва излишното количество туш преди нанасяне.

Почистваща розова вода на Avon
 Използвам я като трета стъпка при почистването на лицето ми след като съм използвала почистващ гел или пяна и мокри кърпички за спиралата ми. Не е подходяща за изтриване на спирала, защото не може да я разтвори и изтрие добре. Това ми е 4 опаковка. Предпочитам я пред мицеларните води. Чудесно почиства фон дьо тен и сенки, ако при измиване с почистващия гел съм пропуснала на места. Тя също е често на намаление. Не съдържа алкохол, което на мен ми е важно.

Черна Peel off маска на Rеvuele
Търсите си черна маска, която наиситна действа? Това е маската за вас! Не съм срещала досега на пазара по-добре действаща маска с активен въглен. Тази е на френската марка Revuele. Не съм пробвала други продукти на този бранд, но след като ме впечатлиха така приятно с този продукт ми се иска да пробвам и други техни неща. Премахва на 70% черните точки в зоната на носа. Казвам го от личен опит. Давала съм я и на приятелки, които също останаха много доволни.

Олио за коса Schauma Beauty Oil на Schwarzkopf
 Много полезно масло за коса. НЕ съдържа силикони, които увреждат структурата на косъма.  Лесен за използване. Икономичен - изхабих първата си опаковка след 4 месеца, като се има предвид, че го използвам 2-3 пъти в седмицата. На добра цена е. Косата ви се накъсва сравнително по-малко. Прави косата ви мекичка и лесна за разресване. Мирише уникално на кокос. Води се за суха и изтощена коса. От серията Schauma beauty oil има и още едно такова олио в червена тубичка за друг тип коса. Ако вашата не е суха и увредена, може да изпробвате него.

Надявам се да съм ви била полезна!
хохо, ❤




0 коментара:

Публикуване на коментар

My Instagram