Ревю на продукти №9


Здравейте, аз съм Еда и днес съм ви подготвила ревю на тези 6 продукта. Това е моето лично мнение и може да се различава от вашето. Всяка кожа е различна и на всеки предпочитанията са различни, но аз ще ви споделя от моята гледна точка, какво е качеството на продуктите и как те се представят според мен. 

 1. Палитра La Palette Nude на L’Oréal в цветове 02 Beiges
Тази палитра има страхотни базови цветове. Може да се сътвори както естествен лек грим за през деня, така и по-тъмен ефирен, даже и опушен грим за вечерта, ако сте поканени на събиране с приятели или ще излизате по работа. Тя има 6 матови цвята и 4 леко блестящи. Като цяло съм много доволна от нея, въпреки не особено силната пигментация. Цветовете се нанасят добре върху клепачите, не съм забелязвала да се прашат и ако намокря четката и така нанеса от блестящите, цветът става по-красив и интензивен. Друго нейно предимство ече с нея могат да се създадат различни комбинации. Четката на снимката не е тази, която върви с нея, понеже не я ползвам.
2. Червило Gold Obsession в цвят Beige Gold на L’Oréal
Цветът ми допада страшно много. Той е телесен и с финни златни частици. Стои прекрасно на устните и просто го обожавам. За жалост след 1-2 часа просто не знам какво се случва с тези златни частици, но около устните стои жълто. Тествах го доста пъти, но няма как да се разхождам така с този нежелан ефект и бързо го изтривам след нанасянето му. Със сигурност ще го ползвам още и ще ви държа в течение. Ако някой има този продукт, може ли да ми сподели как е при него 😊 


3. Лосион за тяло Sì на Giorgio Armani
Лосионът за тяло хидратира и парфюмира кожата ви, както никой друг. Миризмата е силна и дълготрайна и за мен това е супер. Ако нанесете върху шията преди впръскването на парфюм, ароматът ще трае още по-дълго. Имам опаковката от 75 мл, която ми служи вече повече от месец. Ако сте любители на този аромат силно препоръчвам този лосион. Нанесете ли и малко количество - цялата стая се изпълва с ухание.

4. Бамбукови четки за грим 
Четките са 6 на брой и с изключително добро качество, въпреки че са поръчани от Aliexpress. Не съм забелязала нищо нередно в тях. Изработени са от мек косъм и това, че са на около 70% изработени от бамбук е наистина плюс за планетата. Вече си ги ползвам втора година и не са се чупили. Лесно си ги измивам и почиствам. Комплектът има почти всички четки, от които имам нужда. Отделно си имам само една четка за пудра и една за руж. 


5. Околоочни маски с колаген
Това е една глезеща процедура след баня, но краен резултат не забелязах. Но аз все пак съм на 20 години и нямам проблеми със зоната около очите. Не съм имала и торбички под очите, защото гледам да спя по 8 часа на ден (в редки случаи 7 часа). Може би при други условия биха имали ефект тези маски при мен. Мисля, че ги бях получила като подарък от приятелка от сайта theskin.bg, но вече май не се предлагат там точно същите, но има от сущия вид.
А вие пробвали ли сте подобни? 

6. Почистваща гъба (за грим) на Ebelin от магазин Dm
Тя е създадена от 100% растителни влакна. Естествен и нежен начин за почистване на лицето в края на деня. Първо нанасяте както обикновено вашия почистващ продукт върху кожата на лицето ви, а след това намокряте гъбата и премахвате замърсяванията. Намирам я и за добър помощник при отстраняване на маски -тя улеснява и процесът става и по-бързо. Продават се по 2 гъбки в опаковка и са изгодна покупка. 

Надявам се да съм била от полза и ще се радвам на обратна връзка!
хохо, Еда 

0 коментара:

Публикуване на коментар

My Instagram