Ревю на продукти №7


Рол-он Shower Clean на Rexona
Много съм доволна от рол-онът на Rexona, все пак марката е утвърдена на пазара и има защо. Хем качествени продукти, хем изгодни. А ароматът ме грабна още в магазина. Супер свеж и подходящ за горещото лято тази година. Наистина издръжлив продукт като пише, че трае до 48 часа. Удобен за дамската чанта и за пътуване.
Слънцезащитен крем Baby Sun на Nivea със SPF 50+
Слънцезащитният крем на Nivea си го бива също. Въпреки, че е за бебета аз го ползвах за лице, тъй като ми бяха правили лазерна процедура на лицето за заличаване на спукан капиляр и трябваше да ползвам 50 фактор за лице. Избрах този заради марката, но и заради това, че е предназначен за бебета и следователно съставките са ограничени и главно хубави. Единственият минус е, че доста омазнява, но имайте предвид, че той не е предназначен за лице. Предполагам, че за детска кожа ще е супер.

Nivea Aqua Effect пилинг маска за комбинирана кожа
Лека маска с положителен ефект върху лицето. Предназначена е за комбинирана кожа, каквато е и моята. Тези две дози бяха достатъчни, за да усетя резултат и след използването им лицето ми беше добре ексфолирано и приятно поглезено. Бих закупила отново, веднага щом използвам вече натрупаните ми маски.



Nivea Refreshing Wash Gel за лице за нормална до кобинирана кожа
Гелът почиства много добре. Той е за комбинирана до мазна кожа. Върши страхотна работа и ако се ползва редовно с времето премахва черни точки и наслоената мръсотия в дълбочина, невидима за окото. Има едно НО и то е, че ако имате чувствителна кожа, дори и леко чувствителна, може да ви щипе. Според мен това щипене е търпимо.

Сапун Lace Love на Oriflamе
Едно разочарование. Рядко нещо получава негативно мнение от мен, но този сапун е ужасен. Като цяло не харесвам сапуни, но очаквах повече от този. Миризмата беше тази, заради която си го поръчах от дистрибутор. Миришеше много сладникаво, както аз обичам, но след няколко измивания ароматът се промени и стана отвратителен. Този продукт отива право в боклука. Жалко за сладката опаковка и формата му на сърце.Беше лимитиран и се надявам да не го върнат в продажба, за да не се заблудят и други хора.

0 коментара:

Публикуване на коментар

My Instagram