Ревю на продукти №8



Сенки Eye Colour To-Go на H&M 
Реших да изпробвам козметиката на H&M и какво да ви кажа, както очаквах - останах разочарована. H&M за мен остава само марка за дрехи. Качеството е просто за критика. Сенките за очи тип молив са удобни за използване и нанасяне, но само толкова. Само след 2-3 часа продуктът остава в сгънката на клепача, образувайки черта. Иначе цветът е страхотен - Wild At Heart.

Единични сенки за очи на H&M
Купих си ги заради цвета Blushing Beauty- много е приятен и мек. Харесва ми, че е светъл и лек, но това е така, защото самите сенки не са много пигментирани, което е лошо. Може да създадете хубава визия с тях, жалко, че ще бъде нетрайна. Това е моето мнение за техните гримове за очи. Взех ги на намаление (тези тип молив по-горе и прахообразните) за около 3 лева бройката и си мисля, че първоначалната им цена - 9 и 12 лева, въобще не си заслужава.

Спрей на Avon True Colour за бързо съхненене на лака за нокти 
Според описанието на опаковката с този спрей лакът ви ще изсъхне за 30 секунди. Ами не е вярно. Наистина намалява времето на изсъхване на нанесеният от вас лас, но не значително. Аз обикновено слагам по 2 слоя и лакът ми изсъхва за около 30 минути, но със спрейът става само 1 идея по-бързо- около 15 минути. Изпробвала съм и с един слой и изсъхва за около 10 минути, но ако сте МНООГО невнимателни пак може да ви се появят линийки от бутане тук и там. Може да ви изглежда, че е засъхнал напълно, но не е така. Изпробвала съм го доста пъти и ви говоря от мой личен опит.

Маска за лице Аvocado and Oatmeal на Victoria Beauty
Маската е с глина и аз по принцип обичам такива, защото почистват лицето по-добре. Но точно тази не направи кой знае какво за лицето ми. Не съм очарована, никак даже.  Не забелязах никакъв ефект. Разпитах и приятелка, която я е ползвала и има чувствителна кожа и тя ми каза, че лицето й не е реагирало добре на съставките. Много й щипела маската и лицето й се зачервило. Вие пробвали ли сте я? Имате ли някакво мнение за нея да и дам ли втори шанс?

Шампоан Repair&Pflege с био роза на Lavera
Реших да изпробвам този шампоан, защото е с натурален състав, а аз имам проблеми с пърхота и сметнах, че всъщност този проблем може да се дължи на съставките в шампоаните. Например SLS и други вредни за кожата и скалпа вещества. Бях доста резервирана и с право. Явно не зависи от това колко “чист“ е съставът на шампоаните, които използваме. При мен не помогна. Може да изпробвам пак някой ден шампоан на Lavera, но специален за пърхот. Засега обаче съм намерила подходящ шампоан, който ми е в полза и няма намерение да го сменям.

Душ пяна Happy Spring на Bilou
Не случайно този продукт е на последно място. Първо, че не съм го срещала в България (на мен ми го подариха от Германия) и затова не искам много да ви пиша за нещо, което може и да не намерите. И второ, че е най-хубавият от последните, които съм използвала. Изключително икономичен е- мисля, че го имам от месец и половина. Мирише уникално- на някакви бонбонки и черешки. Доста е траен. Ако имате възможност да се сдобиете с него, действайте, защото няма да съжалявате. Пак ще си купя такъв, но ще изпробвам с други аромати.

хохо, ❤

1 коментара

  1. За единичните сенки на ХМ и аз имам един брой и все още не съм я използвала. Бях я взела на някакво намаление за 5лв. Учудващо козметиката им на редовни цени не е никак евтина а се оказва некачествена. Много полезен пост. От скоро имам блог и се старая да черпя разнообразни идеи. Блога ти е страхотен

    ОтговорИзтриване

My Instagram