This Is Me | Challenge

Здравейтеее,
днес ще споделя малко повече за себе си, ноо в картинки. Това е едно предизвикателство, което открих в We Heart It (WHI).  Като за начало - името ми е Еда. Мисля, че тези, които не са ме попитали лично не знаят. Досега пишех за козметика и съвети едва ли не анонимно. Но стига толкова. От тук нататък ще пиша и по други теми и даже може да дискутираме актуални такива. Може да разгледате предизвикателството  #ThisIsMeChallenge в www.weheartit.com и също така да ме добавите там - @eda_r , ако имате профил. Имам и YouTube канал, който развивам - https://www.youtube.com/channel/UC2jhIG5eSDtaXxDxG54-5jg. Бих искала да предизвикам блогърката и моя приятелка Симона от https://justanordinaryblog.weebly.com/, aко има желание да сподели и тя с нас повечко за себе си.

#Моят стил

# Любим цвят

# Любимо животно

# Хобитата ми


#  Любима храна


# Моят характер/ личността ми 


# Лайфстайл/ Начин на живот

# Любми книги в момента

'After you' Jojo Moyes, 'Phaidon' Platon, 'The Longest Ride' Nicholas Sparks, 'Think Of A Number' John Verdon

След теб - Джоджо Мойес, Федон - Платон, Най-дългото пътуване - Никалъс Спаркс, Намисли си число - Джон Вердън

# Цели и мечти
* картинки - www.weheartit.com

Иии тук свършва моята статия. Какво мислиш след като научи повече за мен, имаме ли нещо общо?
- xoxo, Eда

0 коментара:

Публикуване на коментар

My Instagram