Ревю на продукти








1. Сенки Essence All About Nudes

Не бях изпробвала сенки на Essence преди и мога да кажа, че съм приятно изненада от тях. 🙂 Имат добра пигментация и са дълготрайни (може да не ви се струва така на снимката, но това е заради факта, че са телесни цветове). Най-много ми хареса подбора на цветове, които са подходящи както за ежедневен, така и за вечерен грим.
















2. Спирала Essence I Love Extreme


Получих я преди 3 месеца като подарък и веднага ми стана любимата спирала. Не удължава много, но достатъчно пък за сметка на това миглите стават много обемни и лесно забелязващи се.







3. Listerine Total Care

Listerine освежава дъха и действа дълготрайно. Препоръчително е за всеки, да използва вода за уста, защото освен, че освежава дъха, тя има и други предимства. Тази има още 5 действия като две много важни от тях са, че намалява плаката и отстранява бактериите между зъбите. Четките за зъби не могат да достигнат до всяко кътче и да почистят достатъчно добре. Получих тази мострена тубичка от моя зъболекар и не останах разочарована. Вече използвам вода за уста почти редовно.

4. Balea балсам за къдрава и начупена коса

Продукт, който наистина си върши работата и оформя хубави, фиксирани къдрици. Ефектът е видим и не остава незабелязан.



5. Червило/ Golden Rose Matt Lipstick Crayon

Един от любимите ми червила. Доста дълготраен и устойчив, предлага се голяма гама от цветове и лесно се нанася.

6. Фон дьо тен Maxfactor Whipped Creme Foundation
Като цяло този фон дьо тен ми хареса. Има хубава, не много тежка формула и страхотно покритие. Кожата ми по принцип е леко мазна и единственото нещо, което не ми хареса в него е това, че бързо ми се омазнява лицето с него, дори и да съм сложила матираща пудра. Това не се случва с фон дьо тена на maybelline, който ползвам ежедневно. Бих си го купила, но не мога да го намеря в магазините, а това ми е мостричка от Германия.

7. Аvon Footworks крем за отсраняване на грубата кожа

След като цяло лято не съм носила различни обувки от сандали, петите ми бяха станали груби и напукани и пила не беше достатъчна да оправи положението. Затова реших да си поръчам този продукт от Avon и съм определено доволна. Помогна ми още след второто използване. Допълнително все още използвам и пилата за пети за максимален резултат и меки крачета. Кремът е с орехови черупки.




0 коментара:

Публикуване на коментар

My Instagram