Любими филми от 2015/2016

Любими филми от 2015/2016



1. Шпиони (Spy) 2015






Страхотен комедиен и екшън филм с екипът от "Шаферки". Актрисата Мелиса Маккарти отново е изиграла блестящо ролята си. Препоръчвам този филм, както и другите с нейно участие. Филмът е получил 7.1 рейтинг в IMDB.


2. Последният ловец на вещици (The Last Witch Hunter) 2015





Нямаше да съм гледала този филм, ако приятелят ми не ме беше накарал да отидем на кино заедно. След като го изгледах въобще не съжалявах, а напротив. Докато някои критици казват, че сюжетът е клиширан, аз съм на съвсем различно мнение. Той е нещо различно и отдавна не бях гледала толкова интересен свръхестесвен филм. Също така ефектите играят голяма роля във филма.


3. Дивергенти - част 2 и 3 (The Divergent Series: Insurgent and Allegiant) 2015 и 2016







Всяка година чакам с нетърпение следващата част и ми е мъчно, че 2017 излиза последната. Но заедно с това и нямам търпение да разбера краят на историята. Според мен сюжетът е непредсказуем и затова писателката може да се похвали с толкова много фенове. Въпреки, че филмът се води тийнейджърски, мога да кажа, че той допадна и на моите родители.



4. Най-дългото пътуване (The Longest Ride) 2015







Филмът много ми хареса и е по роман на Никълъс Спаркс и тъй като първо прочетох романа мога да кажа, че той беше няколко идеи по изчерпателен. Някои ключови моменти бяха изпуснати, без които историята не беше същата. Иначе харесвам актьорите, които са избрали за главните роли и те играха страхотно.

5. Зоотрополис (Zootopia) 2016





Забавен и лек филм подходящ,както за малки, така и за големи - важното е да пазим детското в себе си. Смятам, че детективската история с малки пухкави създания би ви допаднала и на вас.


6. Наръчник за необвързани (How To Be Single) 2016






Романтична комедия и драма с история, която те кара да се замислиш. Дакота Джонсън от "50 нюанса сиво" и Ребел Уилсън от "Перфектният ритъм" са постигнали печелившо изпълнение. Мен лично този филм ме разплака.

0 коментара:

Публикуване на коментар

My Instagram