Hugo Boss Ma Vie

Получих този комплект за Коледа от моя приятел💗. Във връзка с това може да прегледате → КАКВО ПОЛУЧИХ ЗА КОЛЕДА

Досега не съм имала продукт на Hugo Boss и бях развълнувана да изпробвам парфюма и лосиона, които се водят gift set. Те се предлагат на пазара от 2014 година.

Ароматът им е свеж, подходящ за ежедневието като се усещат цветни нотки на роза и жасмин. Той комбинира женственост и модерност. Доколкото прочетох в интернет това ухание е вдъхновено от силният дух на една жена, уверена в себе си, независима, излъчваща страст и нежност, във всеки момент. Дизайнът на самата опаковка на парфюма е елегантен и може да те накара да си купиш продукта или да го поръчаш от интернет даже без да познаваш уханието. Лосионът попива веднага и оставя кожата хидратирана с часове. 


Във връзка с трайността не съм особено доволна. Определено не издържа цял ден. Гледам да съм обективна и колкото и да ми харесва миризмата смятам, че не е и много наситена, а по-скоро лека. 

Като цяло мисля, че е изгодна покупка и съм впечатлена от външността на козметичния продукт и от аромата му. Благоуханието е точно по мой вкус и ако не ми беше подарък съм сигурна, че бих си го купила.

0 коментара:

Публикуване на коментар

My Instagram