Ревю на продукти №7


Това ревю трябваше отдавна да е в блога, но чак сега имах време да го публикувам. Продуктите отдавна са изпробвани и чакаха да бъдат споделени. 😄

Душ пяна за тяло Creme Soft на Nivea
Един сравнително нов продукт на пазара, който прави кожата много мека. НЕ е иновация, тъй като по магазините от няколко години има такива пяни, но след като Nivea пуснаха техен вариант, те много нашумяха. Аз лично я обожавам. Лесна е за нанасяне и този аромат ми е любим. Другите не ме впечатлиха като миризма. Не знам дали бих си ги взела. Доста е икономична, въпреки че не очаквах. Ползвам я от месец и не е свършила. Заслужава си всяка стотинка.

Eau Thermale Avene Cleanance Expert
Този крем против несъвършенства ми беше препоръчан от фармацевт в козметична аптека. Той е с лека формула за акнеична кожа с малко проблемни зони. Аз го използвах месец и половина и не видях резултат. Обърнах се към дерматолог, който ми каза, че ми трябва нещо с по-силно действие. Предписа ми няколко крема, които може да откриете в миналия ми пост (ВЕЧЕРНА РУТИНА). Смятах, че имам малки пъпчици, които могат да се преодолеят с един или два продукта, но се оказа, че имам подкожни пъпки, които се нуждаят от по-сериозно лечение. Ако и вие се борите с пъпки, които въпреки всичките ви усилия не си заминават, ви съветвам да се посъветвате с дерматолог. И не очаквайте от продукт моментални резултати.


Prodigy Gel Top Coat на Golden Rose
Гел топ лакът на Golden Rose ми привършва и не мисля да си го закупувам отново. Наистина е качествен. Лакът, който съм нанесла отдолу издържа около седмица, но се изсушават плочките ми и се чупят. Не съм пробвала да сложа цветен гел лак на GR и после да покрия с този. Тогава може би ефектът ще е по-добър.

Лак за нокти Colorshow 60 seconds на Maybelline
Лакът на Maybelline ме разочарова поради причината, че цветът не е особено покривен при все че нанасям два слоя. А това, че изсъхва за 60 секунди си знаех, че въобще няма да е вярно. Иначе имам други цветове на марката, които са далеч по-квалитетни.

Душ гел Jardins du Monde Carambola from Malaysia на Yves Rocher
Този свеж душ гел с карамбол от Малайзия е първият, който пробвам от тази марка. Твърди се, че продуктът е с до 90% натурални съставки и проучвайки в интернет видях, че има една-две съставки, които доста вредят на кожата. Затова си мисля, че не се отнася по-щадящо към кожата в сравнение с други марки. Силно надценени са продуктите на Yves Rocher и занапред също не мисля да купувам от тях. В случай, че си харесам нещо тяхно, ще проверя в няколко различни сайта съставките преди да направя покупката. Иначе този измиващ гел ми допадна като аромат и усещане.

Дезодорант Natural&Pure на Fa
Отново в ревюто на продукти попада дезодорант на Fa. Много ми харесват техните продукти против изпотяване. Те са силно ароматни и издръжливи, но за вбъдеще планирам да ползвам рол-они, защото спрейовете спомагат за така нареченото глобално затопляне, в което вярвам. Мога да напиша тема за него, ако сте заинтересовани. ☺️ С голямо желание бих го направила.

0 коментара:

Публикуване на коментар

My Instagram