Вечерна рутина

Отдавна обмилях да направя такъв пост и ето, че най-накрая го сторих. Мисля, че е от голямо значение всеки да има определена рутина, за да може да ползва едни и същи продукти всеки ден и по този начин да може да забележи как те се отразяват на кожата му. Дали те са подходящи или дали трябва да се сменят. Приятно четене! Ще се радвам, ако и вие споделите продуктите, които ежедневно използвате.😘

  • 1. Първата стъпка от вечерната ми рутина са мокрите кърпики Toujours от Lidl. Те са деликатни и със страхотна формула. В съставките им не участват алкохол, парфюм и оцветители. Опаковката включва 80 броя и е на супер цена. Използвам ги за изтриване на спиралата ми, която е водоустойчива.
  • 2. Втората стъпка е този почисващ гел Pure Clay на L'oreal. Все още не съм го срещала в България. Аз го закупих от Турция, затова и опаковката не е на български. Съдържа 3 вида глина и екстракт от евкалипт. Има и 3 действия - повърхностно и дълбоко почистване и матиране на кожата. След него кожата изглежда видимо по-свежа. 
  • 3. Третата стъпка е мицеларната вода  Sensibio H2O на Bioderma. Поставям малко количество върху памук и минавам през цялото лице. Тази стъпка за мен е много важна, тъй като искам да съм сигурна, че никакви замърсявания и грим вече не са останали по кожата ми. 
  • 4. Четвъртата и последна стъпка е нанасянето на крем. Тези тук- Sebium Serum u Sebium Global на Bioderma, са подходящи за моята кожа, която е актеична кожа. Моята дерматоложка ми ги предписа и вече трета седмица ги използвам и това е причината, поради която да нямам точно изградено мнение. Трябва да мине поне месец и половина, за да се разбере дали дават резултат. Редувам ги вечер, както ми е казано от специалиста и се надявам да помогнат. Ако ги използвате ще се радвам да споделите вашите впечатления с мен. 
БЛАГОДАРЯ, ЧЕ ОТДЕЛИХТЕ ВРЕМЕ И ПРОЧЕТОХТЕ МОЯ ПОСТ!😍 
Ако желаете да направя такъв и за сутрешната ми рутина, ми пишете.

0 коментара:

Публикуване на коментар

My Instagram