Моята колекция от маски за лице

Моята колекция от маски за лице


От няколко години съм маниак на тема маски за лице и дори и да нямам непременна нужда от тях аз си купувам. Тази моя пристрастеност не мога да си я обясня, но пък за сметка на това мога да споделя с вас моята колекция, опит и мнение за някои марки. Затова точно това реших да направя днес.




От маските на Planet Spa на Avon съм очарована. Имат страхотен ефект върху кожата, всяка от тях успокоява, омекотява и прави лицето гладко. Отделно всяка от тях има различно действие в зависимост от съставките й. Засега те са любимите ми.     Сивата е с кал от мъртво море и абсорбира омазняването на кожата и свива порите. Миризмата не е от най-приятните, но не е непоносима. Лилавата е с цвят от тайландси лотос и е дълбокопочистваща и ухае уникално. От друга страна пък съм разочарована от продуктите от серията Clearskin на Avon. Изпробвала съм не само маската и не ги смятам за качествени. 


Тези на Balea нямат някакво особено действие (като има някои изключения. например маската с кал от мъртво море или почистващата маска). Повечето само омекотяват, освежават и хидратират, но нищо повече, въпреки това, което пише на опаковката. Аз си ги купувам, само защото, имам слабост към маските за лице и много лесно се изкушавам да си ги купя като ги видя в Dm.

Изпробвала съм и няколко от маските на немската марка Шабенс/Schaebens и съм удовлетворена. Тези, които аз съм пробвала са с шоколад, успокояваща маска и такава срещу пъпки. Не мога да кажа къде точно могат да се закупят в градовете, но е възможно онлайн.

Обичам и продуктите на немската марка Müller. На снимката се виждат маските ми за преди и след парти, които са доста освежаващи. При някои хора с чувствителна кожа може да предизвикат нежелани реакции, но при мен няма такива проблеми. Ухаят на алое вера и мед. 

CV също е серия маски на марката Müller. Зелената маска долу вдясно е Peel-Off и почиства дълбоко замърсяванията и освежава. Жълтата е с мед и регенерира кожата. Розовата е за чувствителна и суха кожа, каквато нямам, така че предстои да я подаря на някого. Общо взето, ако имате възможност да поръчате на някой роднина или познат да ви вземе такива от Германия е доста добра инвестиция, тъй като струват по-малко от 1 евро. Не съм проверявала дали може онлайн да се поръчат.

Тази маска още не съм я пробвала, но съм чувала доста добри отзиви и е доста хвалена тази марка. Има такива в Dm. След като я пробвам ще включа коментара си в следващото ревю на продукти.

0 коментара:

Публикуване на коментар

My Instagram