Направи си сам: гердан

Направи си сам: гердан

Много обичам да правя DIY неща, но напоследък нямах достатъчно време да се занимавам с неща, които не включват училищните ми задължения, тъй като наближава изпитът ми по немски за езиков сертификат. Днес обаче е петък и реших да направя нещо за себе и да споделя с вас. 

Идеята ми дойде от Pinterest - мой любим сайт. Реших да направя гердан, който видях там. Получи се доста добре, въпреки че не съм много сръчна и не очаквах такъв задоволителен резултат. Не съм се старала моят гердан да е едно към едно с другия и да няма разлики, а напротив - исках да има частичка от мен и да е по моя вкус. 

Реално самият гердан не е ръчно направен и в Pinterest има линк към сайта на Asos, откъдето може да се закупи: http://m.asos.com/es/asos/gargantilla-con-pluma-de-edicion-limitada/prd/6002917?iid=6002917&featureref1=we%20recommend&CTAref=we%20recommend%20product%20page_11&mporgp=Lw..&=un_jtt_redirect.В сайта най-ниската цена, за която може да се поръча е 6,99 евро, а на мен ми излезе в пъти по-евтино и за 15 минути беше готов. Смятам, че няма място за сравнение и се надявам моят да е издръжлив и да не му се случи нещо.


Необходими материали: 

3 малки халки (на снимката са две по погрешка, извинявам се)
1 голяма халка
1 метър кожена връв
1 метална висулка по избор
1 закопчалка

*Съжалявам за снимката с ниско качество.




0 коментара:

Публикуване на коментар

My Instagram