Уютни неделни следобеди


Как да си създадем една приятна, успокояваща атмосфера в неделя и да се настроим позитивно за предстоящата седмица.


*За неделите, когато сте свободни и неангажирани.




Като за начало аз влизам под душа и се поотпускам. 
Следвам тези стъпки 10 Съвета за грижа за косата при къпане. Редовно си пея под душа и това ми повлиява доста добре на настроението. Също така гледам да се изкъпя следобед, за да може да косата ми да e изсъхнала преди да си легна









След банята, докато са ми все още отворени порите гледам да си измия лицето, използвайки измеващата пяна на Balea. Следващата ми стъпка е да нанеса маска за лице. Днес използвах маска за лице на Montogne Jenesse, за която очаквайте мнение в ревюто на родукти следващата седмица. 








През времето, в което чакам да измия маската хидратирам краката и тялото си - за това използвам лосионът на Ziaja с масло от какао, за което също ще има мнение в следващото ревю. После обличам комфортни дрешки, най-често клин и блуза. След това се връщам към измиването на маската и нанасям тънък слой крем за лице, за да го овлажня.









Накрая се лакирвам, правя си чайче и преминавам към четенео на книга. В момента чета книгата "Тютюн" на Димитър Димов и само домашните, които имам да пиша могат да ме задържат далеч от нея. 

Бих се зарадвала ужасно много ако попълните анкетата, кояме може да откриете горе вдясно под Всичко за мен и Моят Google+. Овен това може да ме добавите в Instagram и да ми пишете там за идеи за постове, които бихте се радвали да прочетете в блога. 






0 коментара:

Публикуване на коментар

My Instagram